Η επιλογή του αυτοκινήτου ήταν μία από τις δυσκολότερες & σημαντικότερες αποφάσεις που έπρεπε να πάρουμε. Πολύ απλά γιατί το αυτοκίνητο θα είναι το σπίτι μας! Χωρίς αυτό, το ταξίδι δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί, τουλάχιστον έτσι όπως το είχαμε στο μυαλό μας.
Οι βασικότεροι παράγοντες που επηρέασαν την απόφαση μας ήταν ο τύπος του αυτοκινήτου (4Χ4), η τιμή του, ο τύπος καυσίμου (πετρελαιοκίνητο) και τα χιλιόμετρα που είχε κάνει ο προηγούμενος κάτοχος. Βρήκαμε μετρημένα στα δάχτυλα των δύο χεριών κάποια αυτοκίνητα που πληρούσαν τις προϋποθέσεις που είχαμε θέσει και με συνοπτικές διαδικασίες κινηθήκαμε για την αγορά του.
Και ενώ στη συντριπτική τους πλειοψηφία, τα ταξίδια στην αφρικανική ήπειρο πραγματοποιούνται με 2 συγκεκριμένα μοντέλα (Land Rover Defender & Toyota Land Cruiser), εμείς επιλέξαμε κάτι διαφορετικό. Όχι απαραίτητα επειδή θέλαμε να πρωτοτυπήσουμε αλλά ο αρχικός προϋπολογισμός σε συνδυασμό με παράγοντες όπως η παλαιότητα του μοντέλου, η δυνατότητα να βρεις τα αντίστοιχα ανταλλακτικά του στην ελληνική αγορά, η εμπειρία στη μετατροπή αυτού για τις συνθήκες που θα συναντήσεις και πολλοί άλλοι λόγοι μας έκαναν περήφανους κατόχους ενός Suzuki Grand Vitara 2.0 TD ('03) με 148.000 χλμ στο κοντέρ του.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους νονούς Γιάννα Ιωσηφίδου & Προκόπη Πετράκη! Και το όνομα αυτού.. "Ζήκος"!! Γνωστή άλλωστε η λατρεία μας για την εν λόγω ταινία ενώ υπάρχει και μία εγγενής σχέση με το Su-Zikos!!
Συνοπτικά το αυτοκίνητο χρειάστηκε εκτός από τα τέλη κυκλοφορίας για το 2012 (!), νέα ελατήρια και αμορτισέρ, νέα λάστιχα, δύο ρεζέρβες, εργάτη-βίντσι, snorkel, ένα καλό καθαρισμό των μπεκ & ένα καλό γενικό σέρβις. Επιπροσθέτως, απαραίτητη κρίθηκε η διαμόρφωση του πίσω μέρους του αυτοκινήτου με τέτοιο τρόπο που να καλύπτονται όλες οι ανάγκες του ταξιδιού.
Ελατήρια MAD - Αναρτήσεις KYB |
- Εργάτης Smittybilt XRC 10 with plasma (30m)
- Ελατήρια MAD
- Αμορτισέρ KAYABA
- Snorkel (ιδιοκατασκευή)
- Πλύμνες ελεύθερου τροχασμού AISIN
- Αποστάτες από τεφλόν 4cm
- Αντικατάσταση κάριερ μπροστινού διαφορικού και κατάργηση του κομπρεσέρ αέρα
BFGoodrich AT - Πλύμνες AISIN |
Οικογένεια Κακαβά |
Δεξαμενή νερού, πετρελαίου & ρεζέρβα |
Μπαταρία, φορτιστής & inverter |